Inlogtips
We krijgen regelmatig vragen van mensen die niet (meer) kunnen inloggen op de EuroClix website. Wellicht dat de volgende tips daarbij kunnen helpen.
Ik kan niet meer inloggen...Probeer een van de volgende tips:
|
|
Zowel uw gebruikersnaam (= emailadres) als uw wachtwoord zijn hoofdlettergevoelig . Let erop dat de 'Caps Lock' niet per ongeluk aanstaat. |
|
|
Ga naar het menu 'Extra' en kies 'Internetopties' en gooi alle 'Cookies' en 'Geschiedenis' weg. Sluit nu ALLE vensters van uw browser en begin opnieuw. |
|
|
Als u gebruik maakt van een recente versie van Internet Explorer dan kan het volgende van toepassing zijn. Wij hebben geconstateerd dat er enkele wijzigingen zijn bij de standaardinstelling van recente versies. Deze standaardinstelling is strenger dan bij vorige versies van Explorer. Het inlogprobleem zal verholpen kunnen worden d.m.v. de volgende aanpassingen. |
- Ga naar het menu 'Extra' en kies 'Internet-Opties'
- Klik de 'privacy'-tab aan en klik op 'Geavanceerd'
- Vink het vakje 'Automatische cookie verwerking opheffen' aan
- Vink het vakje 'Cookies per sessie altijd toestaan' aan.
De overige instellingen kunnen op een willekeurige waarde worden ingesteld. Klik nu op OK om de instellingen te bewaren.
Komt u er niet uit met deze uitleg, stuur dan een email aan
ledenservice@euroclix.be
Ik heb geen email gehad...Als u lid bent geworden van EuroClix, maar u heeft geen activerings- of bevestigings-email ontvangen, lees dan de volgende tips.
|
|
Controleer of het emailadres dat u bij EuroClix heeft opgegeven EXACT gelijk is aan het emailadres dat u gebruikt. |
|
|
Controleer of uw emailpostvak niet vol is. De meeste emailadressen hebben een bepaalde limiet. Vooral gratis email-adressen hebben een lage limiet. Zo heeft bijvoorbeeld hotmail een limiet van 2 MB. Als uw postvak vol is, krijgt u hier meestal bericht van en kunt u geen email meer ontvangen. U dient eerst oude berichten te verwijderen voor u weer email kunt ontvangen. |
|
|
Let ook op of uw account niet verlopen is. Met name hotmail heeft sinds kort ingevoerd dat als iemand langer dan een bepaalde tijd niet heeft ingelogd, zijn/haar emailadres verloopt. U kunt dan geen email ontvangen en al uw bewaarde emails worden verwijderd. |
|
|
Het kan zijn dat de mail van EuroClix in uw map van ongewenste email komt. Controleer daarom deze map. En als de mail van EuroClix daarin staat, dan dient u EuroClix toe te voegen aan de lijst van veilige afzenders. Hoe u dat kunt doen, kunt u hier lezen. |